Tuesday, March 10, 2009

disini realiti

disini kasih pernah berbunga
tiada harum tiada warna
disini cinta pernah membara
tanpa bara dan tanpa apinya
beginilah yang kurasa tentang cinta kita ber 2!
disini langit mendung selalu
tiada cahaya yang menyinariku
disini aku tiada berdaya
mengikut datang tanpa bicara
karena engkau tau aku tak sepadan denganmu
hubungan kita hanyalah suatu persinggahan
bukan pengabadian yang rela
kepergianku karena aku terpaksa
demi hidup yang lebih sempurna
anggaplah kehadiranku hanya suatu persinggahan
aku tak menjanjikan mahligai impian sebagaimana yang kau harapkan...
biarlah jauh dari pandangan
daripada aku tersiksa
biarlah berduka biar merana dari sengketa sepanjang masa
janganlah engkau harap aku kan menghambakan diri!
nanti kau tahu artinya sepi
bagaikan pisau mengiris hati
nanti kau kan tahu artinya rindu
bagaikan tertusuk duri sambilu
batin akan tersiksa jasad pasti merana olehnya.

No comments:

Post a Comment