Friday, February 20, 2009

indahnya pertemuan


Sayang,

Hadirnya dirimu tidak kumenduga

Kau datang dengan membawa cinta

Seakan kau tahu..betapa aku

Rindukan insan bernama kekasih

Hati ini..

Telah lama rindukan belaian..

Telah lama rindukan kata-kata indah

Telah terlalu lama membeku

Terima kasih saying..

Atas cintamu..

Atas kasihmu

Atas rindumu

Sayangku,

Kita adalah yang terindah

Pinta jiwamu aku tunai erat

Sentuhi hatimu ku belai homat

Kutagih setia..ku pinta taat

Kau beri jiwa serlah iman

Maka pilu dihambat sayu

Betapa aku cintakanmu

Maafkan aku sayang,

Membuat mu sering kerinduan

Kubiarkan dirimu dalam kesepian

Hingga melukakan hatimu..

Aku membuat kau menangis dan

aku sendiri merana

mengapa harus ada air mata

disaat pelagi bahagia menjelma

Merealisasi fantasi kepada realiti

Meneruskan hariku bers`

moiey88 moy: Jika bunga cinta ini nyata milik kita

Belailah ia dengan kasih saying

Siramilah ia dengan kerinduan

Jagalah ia dengan harapan..

Ia mekar indah selamanya

Cinta ini,

Cinta yang terindah

Yang pernah hadir dalam hidupku

Jika turunnya hujan mengubah agenda

Masihkan aku berkesempatan

Memohon maaf kepadamu kasih

Kerna aku sedar..

Aku hanya insan biasa..yang tak bisa sempurna

Jodoh kita Allah menentukan

Hanya Dia yang tahu

Dimanakah sinarnya kebahagian ini

Bisakah cinta kita hingga ke syurga

Bisakah aku menjadi pesona SyurgaNya

Mampukah aku menjadi

Bidadari pelengkap dirimu..

Ku mohon Illahi

Merestui kita..

Bagai mentari kekal bersinar

Bahagia abadi ditaman Syurga..

No comments:

Post a Comment