Sunday, February 22, 2009

terguriskah hatiku



Hari ini lidah ku kelu,

Tika ini terasa seolah-olah aku sendiri dalam keriuhan,

Hati ini terasa seperti kosong,

Jiwa ini dilanda sejuta keresahan,

Disaat berita ini sampai kepadaku,

Terasa seolah-olah jasadku xmampu untuk berdiri,

Seluruh anggota ku lemah,

Menanti khabar darimu,

Hari ini aku pergi,

Membawa harapan darimu,

Untuk melihat aku seperti dulu,

Senyum ketawa gembira disampingmu

Sayangku

Andai pergi ku ini pergi tak kembali

Andai ini kata-kata terakhir buatku

Ingin ku tahu kau hanyalah kekasihku,

Hanya kau yang satu..

Sayangku,

Pertemuan yang singkat ini

Telah banyak mengubah keadaan

Telah banyak menabur harapan

Dan inilah harapan kita berdua

Sayangku

Ingatlah olehmu walau aku tiada disisi,

Namun aku sentiasa ada bersamamu

Berada dekat dihatimu,

Begitu juga diriku….

Kerana kau kekuatanku,

Sayangku,

Tanpamu aku rapuh,

Tanpamu aku tewas

Tanpamu aku xberdaya

Kerana ku tahu sayangku,

Kau lah bidadariku….

Sayangku

Andai ditakdirkan aku pergi,

Janganlah engkau menangis pemerginku

Kerana kau tak pernah kehilangan ku


teristimewa btmu.... DiE MooN



No comments:

Post a Comment