Wednesday, April 1, 2009

Kau ...
Yang slama ini menemaniku
Disaat ...
Kuterluka karena cinta
Kau ...
Yang slama ini disampingku
Maafkan aku melukaimu

Kau ...
Yang slama ini menemaniku
Tetapi diriku kini meninggalkanmu
Kau ...
Yang slama ini disampingku
Maafkan aku melukaimu

Kau yang cintai aku dengan rasa
Namun kau tak kan isa pahami semua
Kau yang cintai aku dengan tulus
Maafkan aku slalu melukaimu

Maafkan aku,
Aku xmampu untuk terus bertahan,
Aku xmampu untuk terus tersenyum,
Aku xmampu untuk terus tertawa,

Aku hanyala insan biasa,
Masa depan yang kan kulaui belum jelas adanya,
Adakah aku mampu untuk laluinya
Adakah masih ada kesempatan buatku bernafas

Semuanya hanya fantasi,
Sedangkan aku tau hakikat sebenarnya,
Namun aku cuba bina harapan dan kekuatan,
Namun adakah semuanya bermakna bagiku,

Adakah ketentuan ini akan berubah?
Adakah hakikat ini akan berubah,
Sedangkan aku telah tewas sebelum berjuang,
Maafkan aku…..

Maafkan aku.
Biarkan kau kecewa begini,
Biarkan kau disakiti,
Dari kau mendengar berita pemergianku,
Izinkan aku pergi, andai inilah suratan hdpku….

No comments:

Post a Comment